پایان بحران مالی استقلال خوزستان؛ ۱۹۷میلیارد ریال پرداخت شد

خبرورزشی دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:55
پس از تسویه بدهی ۱۹۷ میلیارد ریالی به تأمین اجتماعی، حساب‌های باشگاه استقلال خوزستان از مسدودی خارج شد.

پس از پیگیری‌های مستمر مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان، دوشنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۵، این باشگاه فرآیند تسویه‌ کامل بدهی‌های خود به سازمان تأمین اجتماعی را به اتمام رساند.

این پرداخت بالغ بر ۱۹۷ میلیارد ریال و مربوط به پرونده‌های حقوقی حق بیمه بازیکنان و کادر فنی از سال‌های ۱۳۹۱ لغایت ۱۴۰۲ است.

همچنین این مبلغ از محل منابع بانک ملی (مالک باشگاه استقلال خوزستان) پرداخت و بلافاصله حساب‌های بانکی باشگاه از مسدودی خارج و جهت عملیات جاری آزاد شد.

مسدود شدن حساب‌های بانکی باشگاه توسط سازمان تأمین اجتماعی، در ماه‌های اخیر چالش‌های بزرگی در مدیریت جریان نقدینگی، دریافت درآمدهای باشگاه و حتی تامین هزینه‌های جاری ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: ویسی: استقلال و پرسپولیس برایم زود است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.