دلجویی استقلالی‌ها از شاهرخ بیانی

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 19:44
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که تمام هزینه های درمانی شاهرخ بیانی را پرداخت کرده است.

​شاهرخ بیانی اسطوره استقلالی ها مدتی قبل به دلیل وخامت حال عمومی خود چند روز در بیمارستان بستری بود. این پیشکسوت ارزنده در روزهای بستری بودن خود گلایه هایی را از مدیران استقلال انجام داد و مدعی شد که وضعیت جسمانی او برای آنها اهمیتی نداشته و جویای احوالش نبودند.

این مسئله بازتاب فراوانی داشت و انتقادهایی را به سمت مدیران باشگاه استقلال روانه کرد. موضوعی که باعث شده علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی استقلال وارد عمل شود و هزینه های درمانی بیانی را بپردازد.

تاجرنیا در این خصوص گفته است: «ضمن آرزوی سلامتی برای همه پیشکسوتان استقلال باید به اطلاع برسانم که سال گذشته و در پی بیماری ایشان، باشگاه استقلال کلیه هزینه‌های بیمارستان را پرداخت کرد. حتی قرار بود هزینه‌ای که بیمه تکمیلی ارائه می‌دهد پس از دریافت به باشگاه عودت داده شود که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.»

 او افزود: « احترام و کمک به هزینه‌های درمانی پیشکسوتان عزیز را وظیفه خود می‌دانیم ولی منابع باشگاه محدود و در عین حال برای مصارف مشخص است. ضمن اینکه بستری شدن در بیمارستان‌ها اگر با اطلاع قبلی باشگاه باشد، می‌توان با هماهنگی کادر درمانی تمهیداتی اندیشید که با هزینه کمتر، درمان‌های با کیفیتی انجام شود.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.