تصمیم تاجرنیا علیه پرسپولیس: در هیچ مسابقه‌ای شرکت نمی‌کنیم

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 19:04
باشگاه استقلال بار دیگر مخالفت خود را با برگزاری تورنمنت 6 تیمی برای تعیین نمایندگان ایران در آسیا اعلام کرد.

​در روزهای گذشته بار دیگر برگزاری تورنمنتی با حضور 6 تیم بالای جدول لیگ برتر برای تعیین3 نماینده ایران در رقابت های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا فصل جدید داغ شده است.

زمزمه های برگزاری این تورنمنت با حضور تیم های استقلال، تراکتور، سپاهان، گل گهر، چادرملو و پرسپولیس مخالفان و موافقانی را به همراه داشته است.

استقلالی ها به عنوان صدرنشین لیگ برتر که از هفته ها قبل مخالف برگزاری تورنمنت 6 تیمی بودند، حالا بار دیگر با جدی شدن این مسئله مخالفت خود را بر زبان آوردند.

 علی تاجرنیا در مصاحبه ای که امروز داشته، در این خصوص گفته است: «ما بارها و صریح اعلام کرده‌ایم که با مسائلی که در فدراسیون فوتبال بر اساس عقل جمعی تصمیم گرفته شده است همراهی کرده ایم چه آن زمان که گفتند بازی‌ها را شروع کنید چه آن زمان که گفتند به خاطر تیم‌های دیگر همراهی کنید تا مسابقات بعد از جام جهانی برگزار شود. همواره همراهی کرده ایم اما این شکل برگزاری را به هیچ عنوان عادلانه نمی دانیم و همان طور هم که قبلا گفتیم در هیچ مسابقه چند جانبه‌ای شرکت نمی کنیم.»

او ادامه داد: «چرا برای مسابقات جام حذفی که طی ۱۰ روز می‌توانیم آن را برگزار کنیم و قهرمان مشخص شود حساسیتی به خرج داده نمی‌شود؟ چرا برخی پیگیر برگزاری جام حذفی نیستند؟ شاید چون بعضی تیم‌ها آنجا حضور ندارند.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.