افتتاح ۴ بازار تره‌بار جدید در این مناطق

همشهری آنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 11:18
نشست خبری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ویژه عرضه بهداشتی دام ۱۴۰۵ امروز -یکشنبه سوم خردادماه ۱۴۰۵- با حضور مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ، بازارهای جدید در مناطق ۱۴، ۱۱ و ۱۷ آماده بهره‌برداری شده‌اند و یک بازار نیز در منطقه ۱ در حال بازسازی است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر ۳ بازار فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و فرآیند خدمت‌رسانی آن‌ها به شهروندان متوقف نشده است. یک بازار نیز به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی ما این است که تا پیش از عید غدیر -پس از پایان مراسم و عرضه دام عید قربان- افتتاح رسمی این ۴ بازار را برگزار کنیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.