رایزنی وزرای خارجه قطر و اردن درباره مذاکرات تهران-واشنگتن

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 10:01
وزرای خارجه قطر و اردن در گفت‌وگویی تلفنی، میانجیگری‌های انجام شده برای کاهش شدت تنش میان تهران و واشنگتن را بررسی کردند.

«محمد بن عبد الرحمن بن جاسم آل ثانی»، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر، در تماسی تلفنی با «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن به بررسی تلاش‌های پاکستان برای کاهش شدت تنش میان ایران و آمریکا پرداخت.

به گزارش ایسنا، در این گفت‌وگوی تلفنی، هماهنگی تلاش‌ها در راستای حمایت از میانجیگری‌هایی که برای کاهش تنش انجام می‌شوند و نقش مهمی در تقویت امنیت و ثبات در منطقه دارند، نیز بررسی شد.

همچنین وزرای خارجه قطر و اردن درباره همکاری‌ها میان ۲ کشور و راه‌های توسعه و تقویت آنها گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، آل ثانی در این گفت‌وگو بر لزوم همکاری تمامی طرف‌ها با میانجیگری‌های کنونی تاکید کرد و گفت: این اقدامات راه را برای بررسی ریشه‌های بحران از راه‌های مسالمت‌آمیز و گفت‌وگو هموار کرده و به یک توافق پایدار منجر می‌شود که از تشدید دوباره تنش‌ها جلوگیری می‌کند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.