اسلام آباد: امیدواریم به زودی میزبان دور جدید مذاکرات باشیم

فرارو یکشنبه 03 خرداد 1405 - 08:21
نخست وزیر پاکستان در توئیتی نوشت، کشورش به تلاش‌ها برای برقراری صلح ادامه خواهد داد.

شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، ضمن استقبال از گفتگوی تلفنی ترامپ با مقامات منطقه درباره پایان جنگ علیه ایران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «فیلد مارشال عاصم منیر در این تماس تلفنی نماینده پاکستان بود و من از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر او در طول کل این روند بسیار قدردانی می‌کنم.»

وی افزود: «این گفت‌وگوها فرصتی مفید برای تبادل نظر در مورد وضعیت جاری منطقه و چگونگی پیشبرد تلاش‌های صلح در حال انجام برای ایجاد صلح پایدار در منطقه فراهم کرد.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.