گام اول روبیو در سفر چهار روزه به هند؛ افتتاح ساختمان پشتیبانی سفارت آمریکا

فرارو شنبه 02 خرداد 1405 - 17:10
مارک روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا با نارندا مودی نخست وزیر هند دیدار و ساختمان جدید پشتیبانی سفارت ایالات متحده در دهلی نو را افتتاح کرد.

فرارو- مارکو روبیو، وزیر خارجه ایالات متحده، در جریان سفر چهار روزه خود به هند برای شرکت در نشست وزاری خارجه «گفتگوهای امنیتی چهارجانبه» معروف به «کواد» (Quad)، با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.

به گزارش فرارو، دفتر نخست وزیری هند، روبیو در این دیدار نخست وزیر هند را در جریان پیشرفت پایدار در همکاری‌های دوجانبه در طیف وسیعی از بخش‌ها از جمله دفاع، فناوری‌های استراتژیک، تجارت و سرمایه‌گذاری، امنیت انرژی، ارتباطات، آموزش و روابط مردم با مردم، قرار داد.

روبیو همچنین دیدگاه‌های ایالات متحده در مورد مسائل مختلف منطقه‌ای و جهانی از جمله وضعیت غرب آسیا را به اشتراک گذاشت.

در این میان، روبیو ساختمان جدید پشتیبانی سفارت ایالات متحده در دهلی نو را افتتاح کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا هنگام افتتاح این ساختمان گفت:  «صد سال بعد، وقتی نتیجه‌هایم به هند بیایند، آن پلاک را خواهند دید. عالی خواهد بود، من عاشقش هستم.»

روبیو هند

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.