مشکل پرسپولیس با بازگشت خارجی‌ها!

فرارو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 22:34
باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده تنها روی دو ستاره ازبک خود حساب باز کرده است.

باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد حساب ویژه ای روی دو ستاره های ازبکستانی خود باز کرده است. اوستون اورونوف و ایگور سرگیف خارجی های تاثیرگذاری هستند که پرسپولیس می خواهد آن ها را نگه دارد. با این حال حتی عدم بازگشت دنیل گرا، تیوی بیفوما و مارکو باکیچ خیلی تاثیری در اسکواد پرسپولیس نخواهد داشت. حتی با توجه به مبلغ بالای قرارداد این نفرات و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، در صورتیکه این نفرات قصد جدایی از پرسپولیس را داشته باشند، مدیران این باشگاه با این افراد همکاری خواهد کرد.

اما مشکل بزرگ پرسپولیس زمانی خواهد بود که این بازیکنان خارجی قصد بازگشت داشته باشند و بخواهند طبق قرارداد، فصل بعد را هم در پرسپولیس بازی کنند. در آن صورت کار باشگاه پرسپولیس سخت خواهد شد. باکیچ، بیفوما و گرا می توانند در پرسپولیس بمانند و پول خوبی هم بگیرند. اگر هم باشگاه پرسپولیس بخواهد قید همکاری با آن ها را بزند، باید هزینه زیادی را پرداخت کند که چند میلیون دلار می شود. در این بین فقط قرارداد باکیچ برای سال دوم مشروط است و هنوز بند تمدید، فعال نشده است. بهترین حالت برای پرسپولیس این است که نفراتی مثل گرا و بیفوما با کمترین هزینه و با خواست خودشان جدا شوند؛ چرا که هیچکدام جزوی از نفرات فیکس پرسپولیس نیستند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.