حضور سردار در تمرین تیم ملی

فرارو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 22:28
مهاجم ترکیه‌ای سابق پرسپولیس با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای کشورمان آرزوی صلح کرد.

سردار دورسون مهاجم  امروز در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در ترکیه حاضر شد و با بازیکنان و کادرفنی تیم ایران خوش و بش کرد. 

دورسون در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان زیادی از پرسپولیس و تیم های دیگر در تیم ملی ایران حضور دارند که آنها را می شناسم. پورعلی گنجی الان نیست ولی سایر بازیکنان از پرسپولیس و سپاهان هستند که آنها را می شناسم. 

وی در خصوص اختلافی که در زمان جدایی از پرسپولیس با وحید هاشمیان داشت، گفت: زیاد نمی خواهم زیاد وارد این داستان شوم، آن هم بعد از مدت ها جدایی از پرسپولیس. از روز اول از من استفاده نکردند ولی آرزوی موفقیت می کنم. از روز اول رابطه خوبی نداشتیم. بعد هم به من گفتند که بهتر است جدا شویم و من هم به ترکیه برگشتم. 

«آیا ممکن است دوباره به ایران برگردی؟» مهاجم ترکیه در پاسخ به این سوال گفت: پیشنهادهایی از ایران دارم و به آنها فکر می کنم. پیشنهادهایی هم از ترکیه دارم و باید ببینیم چه می شود. 

دورسون در واکنش به سوالی دربارهع حمله آمریکا و اسرائیل به خاک ایران گفت: جنگ برای هیچ کشوری خوب نیست و بد است. امیدوارم صلح به زودی به ایران برگردد. هم مردم و هم کشور ایران صلح طلب هستند و امیدوارم هر چه زودتر صلح به این کشور برگردد. 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.