آرزوهای ستاره‌ای که جانشین سردار شد

فرارو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 20:35
امیرحسین حسین‌زاده به جانشینی سردار آزمون در تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

امیرحسین حسین‌زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در ترکیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۵ روز پیش اردوی خودمان را از تهران شروع کردیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. روز به روز کل تیم در حال پیشرفت هستند. داریم به چیزی که کادرفنی می خواهد نزدیک می شویم. فکر می کنم ۲ هفته هم در ترکیه اردو داریم و بعد به آمریکا می رویم. امیدواریم تا آن روز بچه ها به چیزی که کادرفنی می خواهد برسند.  

وی درباره تفکر کادرفنی تیم ملی در ارتباط با بازیکنان جوان گفت: من که دیگر بازیکن جوان نیستم. ۲۶ سالم است ولی امیر قلعه‌نویی همیشه نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد. چه زمانی که در استقلال بود و چه در سپاهان. اینجا هم جوانان به ما اضافه شدند و امیدواریم بتوانند به ما کمک کنند.  

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه جانشین سردار آزمون در تیم ملی شده است و این موضوع فشار زیادی را به او می‌آورد و چطور با آن کنار خواهد آمد، گفت: من همیشه سعی کردم تا جایی که می‌توانم چیزی که در توانم است را انجام دهم. هر وقت در تیم ملی و باشگاهم بازی کردم بهترین عملکردم را نشان دادم. امیدوارم در جام جهانی هم کادرفنی به من اعتماد کند و بتوانم بازی کنم. امیدوارم هم کادرفنی و هم مردم را سربلند کنم.  

حسین زاده گفت: شاید خیلی بازیکنان از جمله خود من اولین جام جهانی شان باشد و انگیزه زیادی دارند. در این شرایط می خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند. فکر می‌کنم در این دوره این شانس را داریم که از گروه‌مان صعود کنیم و حتی دو مرحله بالا برویم. همه بچه‌ها برای این کار مصمم هستند و با صد درصد توان در جام جهانی شرکت می‌کنیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.  

وی در مورد بحث صدور ویزا آمریکا و نگرانی‌ها در این خصوص تصریح کرد: واقعیت این است که از روز اولی که برای ویزا اقدام کردیم این چیزها برای من مهم نبود، چون اصلاً این چیزها در حوزه کاری من نیست. مطمئنم که فیفا عدالت را در این موضوع رعایت می‌کند. این کار فیفا است و امیدوارم ورود کند ویزای همه بچه‌ها را بگیرد. تا جایی که می‌دانم هیچ کدام از بچه‌ها هم استرس این موضوع را ندارند. این موضوع نه به تیم بستگی دارد و نه به کشور ما. این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار می‌شود و آنها موظف هستند که ویزا همه بازیکنان را بگیرند.  

حسین‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا اراده صعود به مرحله بعد را در اعضای تیم ملی می‌بیند، عنوان کرد: خیلی از بچه‌ها برای صعود مصمم هستند. در این دوره جام جهانی تیم‌ها بیشتر شدند. به نظرم با گروهی که داریم همه بچه‌ها انگیزه صعود دارند. قلعه‌نویی همیشه در جلسات می‌گوید که باید دو مرحله صعود و برای اولین بار افتخار آفرینی کنیم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.