به گزارش همشهری آنلاین، تهمانده خاندان منحوس پهلوی بعد از به شهادت رسیدن ۴۵۰۰ نفر از مردم ایران از جمله کودکان بیگناه در دو جنگ اخیر گفت: جنگ آمریکا و اسرائیل برای ما یک عامل نجاتبخش بود و نه یک تعرض جنگی!
به گزارش همشهری آنلاین، تهمانده خاندان منحوس پهلوی بعد از به شهادت رسیدن ۴۵۰۰ نفر از مردم ایران از جمله کودکان بیگناه در دو جنگ اخیر گفت: جنگ آمریکا و اسرائیل برای ما یک عامل نجاتبخش بود و نه یک تعرض جنگی!