جذب سرمایه‌گذار با هدف تبدیل شهرستان نیر به مقصد سفر

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 12:25
اردبیل- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با هدف تبدیل شهرستان نیر به مقصد گردشگران عبوری، جذب سرمایه‌گذار و توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل جباری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیر، اظهار کرد: با هدف تبدیل شهرستان نیر به مقصد گردشگران عبوری، جذب سرمایه‌گذاران و توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان پیگیری می‌شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی برای ایجاد دهکده گردشگری سلامت، تهیه طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بولاغلار و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه صنعت گردشگری شهرستان در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: نیر از ظرفیت‌های ویژه‌ای به‌خصوص در زمینه آب‌های گرم معدنی، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بهره‌مند است و این ظرفیت‌ها نیازمند توجه بیشتر و تخصیص اعتبارات از محل‌های مختلف به منظور توسعه زیرساخت‌ها است.

جباری با اشاره به قرار گرفتن کاروانسرای سنگی ثبت جهانی صائین در این شهرستان، ادامه داد: نیر در زمینه میراث‌فرهنگی نیز آثار قابل توجهی دارد و تخصیص اعتبارات برای ساماندهی آنها در کنار نصب تابلوهای معرفی در محورهای ورودی شهرستان می‌تواند در جذب و ماندگاری گردشگران موثر باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.