ادارات این 15 شهر تعطیل شد

اقتصادنیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 08:23
اقتصادنیوز: بنا بر اطلاعیه اداره کل حفاظت محیط زیست گردوخاک ادارات 15 شهرستان خوزستان را تعطیل کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، در اطلاعیه اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان آمده است: «با توجه به ورود توده گرد و غبار با منشأ خارجی از سمت غرب استان خوزستان و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، مقرر شد روز سه‌شنبه مورخ 29 اردیبهشت‌ماه فعالیت ادارات برخی شهرستان‌ها به صورت دورکاری باشد.

بنابراین ادارات اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شوشتر، گتوند، هویزه، دشت آزادگان، شادگان، آبادان و خرمشهر فردا دورکار خواهند بود.

لازم به ذکر است، مراکز خدماتی، امدادی و درمانی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از این مصوبه مستثنی بوده و طبق روال عادی فعالیت خواهند داشت.

تصمیم گیری در خصوص تعطیلی بانک ها نیز براساس تصمیم شورای هماهنگی بانک‌ها، خواهند بود. بدیهی است در صورت تداوم شرایط نامساعد جوی، تصمیمات تکمیلی برای سایر شهرستان‌ها متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.