ترامپ : می خواستم فردا به ایران حمله کنم اما ... / فرماندهان آماده باش دستور من هستند اگر ...

رکنا دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 22:59
ترامپ ادعا کرد فردا می خواست به ایران حمله کند اما به تعویق انداخته است.
ترامپ : می خواستم فردا به ایران حمله کنم اما ... / فرماندهان آماده باش دستور من هستند اگر ...

به گزارش رکنا ؛ ترامپ گفت : رهبران قطر، عربستان و امارات از من خواستند حمله به ایران را به تعویق بیندازم / در صورت عدم توافق، حمله تمام‌عیار انجام می‌شود

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که امیر قطر، ولیعهد عربستان و رئیس‌جمهور امارات از او خواسته‌اند حمله نظامی برنامه‌ریزی‌شده علیه ایران را که قرار بود فردا انجام شود، به دلیل جریان داشتن مذاکرات جدی به تعویق بیندازد.

به گفته ترامپ، این رهبران بر این باورند که توافقی حاصل خواهد شد که به طور مهم شامل شرط «نداشتن سلاح هسته‌ای توسط ایران» است.

 ترامپ افزود: به فرماندهان نظامی دستور داده‌ام حمله فردا انجام نشود، اما آماده باشند در صورت عدم حصول توافق قابل قبول، هر لحظه حمله تمام‌عیار و گسترده به ایران انجام دهند

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.