دستور دادستانی به ایران‌خودرو و سایپا

فرارو دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 10:53
دادستانی تهران به ایران‌خودرو و سایپا دستور داد در فروش‌های آینده، شرایط برابر برای متقاضیان در دسترسی به سامانه ثبت‌نام را فراهم کنند

دادستانی تهران به شرکت ایران خودرو و سایپا دستور داد در برنامه‌های بعدی آن شرکت برای فروش همگانی محصولات، تدابیری اتخاذ شود که فرصت مناسب برای دسترسی برابر کلیه متقاضیان به سامانه‌های ثبت نام فراهم شود.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق عامه و با توجه به گزارش‌های واصله درخصوص نارضایتی مردم از نحوه فروش اخیر محصولات شرکت ایران خودرو و سایپا، موضوع توسط این دادستانی مورد رصد قرار گرفت و با مشاهده مشکلات ایجاد شده برای ورود متقاضیان به سامانه ثبت نام، دستور قضایی لازم برای رفع مشکلات به آن شرکت صادر شد.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: ظرفیت ثبت‌نام شرکت‌های مذکور، طی مدت زمان محدودی تکمیل شده و بسیاری از شهروندان نتوانسته‌اند فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، لذا دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه، جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده یا فساد احتمالی و ایجاد شرایط برابر برای همه مردم جهت استفاده از ظرفیت موجود، دستورات لازم را صادر کرده است.

صالحی افزود: در همین راستا شرکت یادشده مکلف شد ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم و فرصت برابر برای کلیه متقاضیان در ثبت‌نام‌های آتی، چنانچه تعداد ثبت‌نام کنندگان بیش از ظرفیت اعلام شده باشد؛ با استفاده از قرعه‌کشی و سایر شیوه‌های ممکن، در جهت برقراری عدالت بین متقاضیان اقدام کند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.