۸ مصدوم بر اثر تصادف در محور فیروزآباد - شیراز

خبرگزاری مهر شنبه 26 اردیبهشت 1405 - 10:00
شیراز- مسئول اورژانس شهرستان فیروزآباد گفت:حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌ بوس با یک دستگاه پژو پارس در محور فیروزآباد - شیراز، ۸ مصدوم به جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جاویدان گفت: بامداد شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵، بر اثر تصادف خودروی مینی‌ بوس با سواری پژو پارس در محور فیروزآباد به شیراز-دوراهی آتشکده، ۸ نفر مصدوم برجا گذاشت.

وی ادامه داد: این سانحه که ساعت ۰۶:۱۵ به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش شد و که به محض اطلاع دو تیم عملیاتی اورژانس به محل اعزام شدند.

مسئول اورژانس فیروزآباد افزود: پس از تثبیت وضعیت مصدومان و انجام اقدامات اولیه، یک نفر در محل درمان شد و ۷ مصدوم با دریافت خدمات پیش بیمارستانی مورد نیاز، برای ادامه درمان به بیمارستان قائم فیروزآباد منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.