شمال اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار گرفته است

رکنا جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 10:52
رکناسیاسی: یک رسانه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که شمال اسرائیل در وضعیت «فروپاشی» قرار دارد، در حالی که دولت سرگرم موضوعاتی دیگر از جمله انتخابات، دونالد ترامپ و دستورکارهای متفاوت است.
شمال اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار گرفته است

ایرنا به نقل از شبکه المیادین نوشت، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود که همچنان موشک‌ها، گلوله‌ها و پهپادها از لبنان به سوی نیروهای ارتش اسرائیل شلیک می‌شوند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که ارتش این رژیم در تلاش‌های خود برای یافتن راه‌حلی جهت مقابله با تهدید پهپادهای حزب‌الله، پیشرفتی نداشته است.

بر اساس این گزارش، امکان پوشش کامل مناطق جنوبی لبنان با شبکه‌های حفاظتی برای محافظت از نیروهای اسرائیلی وجود ندارد و حزب‌الله نیز به این مسئله آگاه است.

شبکه ۱۳ همچنین اعلام کرد که حزب‌الله روز پنجشنبه از دسته‌هایی از پهپادها برای تضعیف توان رصد و رهگیری ارتش اسرائیل استفاده کرده و پهپادی که به منطقه رأس‌الناقوره رسیده، شناسایی نشده است.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.