احتمال برگزاری تورنمنت برای معرفی نمایندگان آسیایی لیگ ایران

رکنا پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 13:49
رکنا ورزشی:سخنگوی فدراسیون فوتبال از احتمال برگزاری تورنمنت چندجانبه برای مشخص شدن نمایندگان آسیایی خبر داد.
احتمال برگزاری تورنمنت برای معرفی نمایندگان آسیایی لیگ ایران

به گزارش رکنا، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره معرفی نمایندگان ایران به AFC برای شرکت در رقابت‌های آسیایی عنوان کرد: یکی از پیشنهادات این است که میان تیم‌هایی که شانس کسب سهمیه آسیایی دارند، تورنمنت برگزار شود. البته هنوز چیزی قطعی نیست.

امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره تصمیم گرفته شده مبنی بر ادامه لیگ پس از پایان کار تیم ملی در جام جهانی گفت: تصمیم گیری نهایی با مشارکت باشگاه‌ها انجام می‌شود. سازمان لیگ مصمم بود که مسابقات را از سر بگیرد. ۸ فروردین جلسه گذاشته شد و به باشگاه‌ها اعلام شد که تمرینات را شروع کنید. روزی که قرار بود برنامه مسابقات اعلام شود، ۱۴ نامه از باشگاه‌ها آمد که شرکت نمی‌کنیم.

علوی درباره معرفی نمایندگان ایران به AFC اظهار کرد: از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستیم اگر می‌شود فرصت را تمدید کنند. یکی از پیشنهادات این است که میان تیم‌هایی که شانس کسب سهمیه آسیایی دارند، تورنمنت برگزار شود. البته هنوز چیزی قطعی نیست.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.