رئیس دفتر رئیسجمهور در دوره اصلاحات گفت: مدال افتخار موشکیشدن ایران را باید به سینه آیتالله خامنهای شهید زد.
به گزارش همشهری آنلاین، ابطحی بیان کرد: مدال افتخار موشکی شدن ایران را با باید به سینه آیت الله شهید زد. بعد از این جنگ ما فهمیدیم و مطلع شدیم، جنگی که رهبرش نیست، فرمانده کل قوایش نیست. فرمانده های دیگرش نیستند، اینقدر منظم علیه دشمنی که مثلا عراق نیست. آمریکا و اسرائیل با هم مشترکاً رسماً وارد جنگ شدند، اینجور جنگیدند و امکانات جنگی را درست کردند، مدالش را فقط باید به سینه آیتالله خامنهای زد.
توصیف یک تیمسار ارتشی دستگاه پهلوی از عملکرد رهبر شهید در حوزه نظامی + ویدئو | روایتی جالب از نواب در یک برنامه تلویزیونی
منبع خبر "
همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.