تفاهم‌نامه جامعه مهندسان مشاور و معاونت آب و آبفا وزارت نیرو مبادله شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 12:22
پس از تأیید شورای مدیریت جامعه مهندسان مشاور و معاونت آب و آبفا، تفاهم‌نامه همکاری ۴ ساله جهت استقرار نظام فنی و اجرایی یکپارچه در بخش آب، رسماً به جریان افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، پس از تأیید شورای مدیریت جامعه مهندسان مشاور و معاونت آب و آبفا، تفاهم‌نامه همکاری چهارساله جهت استقرار نظام فنی و اجرایی یکپارچه در بخش آب، با حضور ذینفعان اصلی و شرکت‌های مادرتخصصی وزارت نیرو رسماً به جریان افتاد.

بر اساس این گزارش در راستای عملیاتی‌سازی نشست‌های مشترک سال جاری، تفاهم‌نامه همکاری میان جامعه مهندسان مشاور و معاونت آب و آبفا در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ در محل جامعه مهندسان مشاور مبادله شد.

این تفاهم‌نامه که بر پایه هفت محور همکاری فنی تنظیم شده، گامی کلیدی در جهت ایجاد هماهنگی میان بخش مشاوران و بخش‌های اجرایی و برنامه‌ریز کشور است.

در این مراسم که با حضور حمیدرضا جانباز (معاون آب و آبفا) و محمد ابراهیم‌نیا (رئیس امور آب، محیط زیست و کشاورزی سازمان برنامه و بودجه) برگزار شد، بر نقش محوری شرکت‌های مدیریت منابع آب ایران و مهندسی آب و فاضلاب در اجرای این طرح تأکید شد.

امید می‌رود این همکاری ۴ ساله بتواند مسیر شفاف‌سازی و استانداردسازی فرآیندهای اجرایی در پروژه‌های حوزه آب را هموار سازد.

تفاهم‌نامه جامعه مهندسان مشاور و معاونت آب و آبفا وزارت نیرو مبادله شد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید