سعید زرندی در مصاحبه با خبرنگار تحریریه صنعت و معدن خبرگزاری صدا و سیما افزود: برای تنظیم بازار عرضههای مختلفی را این ماه داشتیم، از ابتدای اردیبهشت ماه ۹ بار عرضه فولاد در بورس کالا داشتیم و خللی در تامین فولاد ایجاد نشده است.
وی گفت: در بررسیهای انجام شده شاهد این بودیم که انبارهای بسیاری از کارخانجات بزرگ مصرف کننده فولاد در اسفند ماه سال گذشته و فروردین امسال از فولاد اشباع بودند و ذخایرشان کامل بود.
زرندی افزود: بازسازی مجتمعهای فولاد آسیب دیده در جنگ با قوت آغاز شده است، بخاطر حملات دشمن، حمل و نقل دچار مشکل شده بود، اما اکنون به اندازه کافی فولاد به بازار تزریق شده و به زودی عرضههای جدید خواهیم داشت.
وی ادامه داد: از ۱۶۰ هزار تن که عرضه کردیم فقط ۹۲ هزار تن تقاضا وجود داشت که این نشان میدهد التهاب بازار واقعی نبود.