اقتصادنیوز: مهران غفوریان با اشاره به وضعیت اکبری عبدی گفت: میخواهم از طرف خودم، همسر و دخترش از مردم درخواست کنم از ته دل برای سلامتی او دعا کنند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل ایسنا، مهران غفوریان که به عیادت اکبر عبدی در بیمارستان رفته بود با انتشار ویدئویی از وضعیت اکبر عبدی در بیمارستان و مراقبتهای ویژه خبر داد.
غفوریان گفت: من به تازگی به عیادت آقای اکبر عبدی آمدم ایشان در آیسییو بستری هستند. میخواهم از طرف خودم، همسر و دخترش از مردم درخواست کنم از ته دل برای سلامتی او دعا کنند.
این بازیگر قدیمی سینما چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و دلیل آن هم به گفته یکی از اعضای خانوادهاش سکتهای خفیف عنوان شد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.