اگر ما کنترل تنگه هرمز را در دست داریم، پس چرا هنوز باز نشده است؟ | واکنش وزیر جنگ ترامپ | ببینید

همشهری آنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 21:34
سناتور آمریکایی از وزیر جنگ ترامپ در جلسه کنگره پرسید: اگر ما کنترل تنگهٔ هرمز را در دست داریم، پس چرا [هنوز] باز نشده است؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، کریس کونز، سناتور آمریکایی خطاب در جلسه کنگره به وزیر جنگ آمریکا گفت: شما در جنگ با ایران موفقیت‌های «تاکتیکی» دست یافته‌اید اما در آستانهٔ یک شکست «استراتژیک» هستید، چون ما اکنون درحال مذاکره هستیم تا فقط [تنگه باز شود].

وزیر جنگ آمریکا پاسخ داد: این حرف خیلی احمقانه است!

کریس کونز نیز گفت: شما دارید به من حمله می‌کنید، من دشمن شما نیستم.

همچنین یک سناتور دیگر آمریکایی از وزیر جنگ ترامپ در جلسه کنگره پرسید: اگر ما کنترل تنگهٔ هرمز را در دست داریم، پس چرا [هنوز] باز نشده است؟

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.