
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در این جنگ علی رغم شرارتهای دشمن که بارها و بارها و همچنین در طول تاریخ دیدیم، نخ باریک مذاکره را هنوز رها نکردیم.
وی افزود: این نابرابری مصاف به لحاظ قدرت نرم و جنگ نرم، در این رویارویی دست بالا داشتیم و داریم. مظلومیت و حقانیت این مردم که اهل مذاکره است، اقتدار یک ملت، توانمندی قدرتمند نیروهای مسلح این ملت، تاب آوری این مردم، باید روایت شود و به دنیا نشان داده شود. دولت و مسئولان آماده یک فداکاری بی نظیر برای مردم بودند و هستند.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: رضایت ۹۲ درصدی مردم از عملکرد وزارت نیرو، مثال زدنی و شایسته تقدیر است. از طرف دیگر، باید خون ریز بودن، شرارت، ضد مذاکره بودن و مردم کش بودن دشمن را به دنیا منعکس کرد. در این جنگ، رسانههای مطرح جهان هم برای پوشش جنایتهای دشمن علیه مردم ایران دعوت شدند. روابط عمومیها دستگاههای اجرایی نیز در این جنگ تلاش کردند خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند که موجب رضایتمندی مردم شد.
مردم هم هوشیارانه در صحنههای مختلف، از جمله تجمعات شبانه، با حضور موثر محکم ایستادند و این ایستادگی ادامه دارد.
وی بیان کرد: از امروز، روایتهای دیگر، از جمله روایتهای زندگی، سازندگی و بازسازی، مذاکره، مشارکت مردم، الگوی صحیح مصرف، مطرح است که روابط عمومیها و اصحاب رسانه باید در این خصوص به وظایف خود عمل کنند. استراتژی اصلی دولت کاهش مصرف است.