نصیری: امیدوارم در قهرمانی آسیا به اهدافمان برسیم

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:19
نماینده دسته ۱۱۰ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: امیدوارم بتوانیم اهدافی که خودمان و کادرفنی در هند به دنبالش هستیم را محقق کنیم و با بهترین نتیجه به کشور برگردیم.

نصیری: امیدوارم در قهرمانی آسیا به اهدافمان برسیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا نصیری نماینده دسته ۱۱۰ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا درخصوص وضعیت آمادگی خود گفت: تمرینات خوبی داشتیم. با وجود اینکه وقفه در تمرینات ایجاد شد، اما در اولین شرایطی که امکان پذیر بود فدراسیون تمرینات را شروع کرد و زیر نظر کادرفنی را ادامه دادیم. به خاطر شرایطی که سالن‌های ورزشی بعضی شهر‌ها داشت نمی‌توانستیم تمرینات انفرادی را هم انجام دهیم و هفته اول فروردین تمرین تیمی شروع شد.

نصیری در ادامه گفت: طبق تصمیم کادرفنی من به همراه علیرضا یوسفی در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم اهدافی که خودمان و کادرفنی در هند به دنبالش هستیم را محقق کنیم و با بهترین نتیجه به کشور برگردیم.

نماینده دسته ۱۱۰ کیلوگرم کشورمان در پایان گفت: وزنه بردار چینی که در المپیک بالاتر از اکبر جورایف قهرمان شد و ملی پوش چین تایپه سه نفری هستیم که برای بهترین مدال در این رقابت‌ها تلاش می‌کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.