برنامه «شب همدلی» با همکاری خانه سینما، خانه تئاتر و خانه موسیقی با حضور کودکان و خانوادههای آسیبدیده از جنگ اخیر، شامگاه ۵ اردیبهشت در هتل لاله برگزار شد. در این برنامه، سه نمایش عروسکی توسط انجمن نمایشگران عروسکی، هنرمندان انجمن کودک و نوجوان خانه تئاتر و انجمن نمایشگران خیابانی خانه تئاتر اجرا شد که سرپرستی آن را ستاره اسکندری برعهده داشت. در این مراسم، جمعی از هنرمندان حاضر شدند و بر لزوم همدلی تأکید کردند. به گزارش روابط عمومی خانه سینما، در این شب عنوان شد: «ایران چشم ما است و چشم ما خانه شماست. امروز ما نیاز به همدلی داریم.»
چهرههای حاضر در این برنامه عبارتند از: علیرضا شجاعنوری، هادی حجازیفر، روحالله حجازی، مهران غفوریان، عاطفه رضوی، بهناز جعفری، مهراوه شریفینیا، لاله اسکندری، سید جواد هاشمی، علی اوسیوند، کوروش سلیمانی، سجاد بابایی، مونا زندی، سیاوش چراغیپور، وحید آقاپور، فرزین محدث، مینو شریفی، الهام نامی، نادر فوقانی (رئیس انجمن عکاسان سینما)، علیرضا حسینی (دبیر هیأت رئیسه خانه سینما)، امیرپدرام طاهریان، حمیدرضا عاطفی، امیرعباس ستایشگر (اعضای هیأت مدیره خانه موسیقی)، محمد وفایی (رئیس هیأت مدیره انجمن روابط عمومی خانه تئاتر)، علی علیایینژاد (رئیس هیأت مدیره انجمن حرکت)، مازیلا نوریشاد (رئیس هیأت مدیره انجمن عروسکی).
همایون اسعدیان (مدیرعامل خانه سینما)، علیرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) و علیرضا گیلوری (مدیرعامل خانه تئاتر) از همکاری صمیمانه مدیریت و کارکنان مجموعه هتل لاله تشکر و قدردانی کردند. اجرای این برنامه بر عهده ستاد همیاری خانه سینما (با مسئولیت آناهید آباد) است و قرار است به شکلهای مختلف ادامه داشته باشد.
برنامه «شب همدلی» با همکاری خانهسینما، خانه تئاتر ، خانه موسیقی با حضور کودکان و خانوادههای آسیب دیده جنگ اخیر
جمعی از هنرمندان در مراسم شب همدلی حاضر شدند و در این مراسم مطرح شد که «ایران چشم ما است و چشم ما خانه شماست. امروز ما نیاز به همدلی داریم.»این برنامه با هدف همدلی و حمایت از خانوادههای آسیبدیده جنگ برگزار شد و نشاندهنده همراهی جامعه هنری با مردم در شرایط بحرانی است. اجرای نمایشهای عروسکی برای کودکان، فضایی شاد و امیدبخش را در میان غمهای جنگ ایجاد کرد.