اخیرا یک مامور پلیس به دلیل پلیدی یک راننده جان خود را از دست داد. وقتی پلیس یک وانت بار را متوقف می کند، راننده وانت از خودرو پیاده شده و مواد سوختنی روی مامور ریخته و بلافاصله ایشان را آتش می زند. در قسمت زیر جزئیاتی از آتش زدن پلیس در مشهد را قرار داده ایم. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه در پرشین وی همراه ما باشید.
مرکز اطلاعرسانی پلیس خراسان رضوی، گفت: راننده یک دستگاه وانت در ورودی مشهد هنگام بازرسی، با ریختن مواد سوختنی روی مامور پلیسراه، وی را به آتش کشید.
ساعتی قبل تیم گشت پلیسراه در محدوده منطقه فردوسی در ورودی شهر مشهد یک دستگاه خودرو وانت بار را متوقف کرد.
در حالی که مامور انتظامی مدارک راننده را بررسی میکرد، جوان ۳۰ ساله بطری کوچک مواد سوختنی را بر روی لباس سرباز پلیسراه ریخت و ثانیهای بعد شعله آتش زبانه کشید.
این فرد پس از این اقدام پا به فرار گذاشت، اما ماموران پلیسراه او را دستگیر کردند و دقایقی بعد مامور پلیسراه و راننده وانت که هر دو آسیب دیده بودند به مرکز درمانی منتقل شدند.
منبع: آفتاب نیوز