شیوع ویروس جدید گوارشی/ ۱۱۵ مسافر و خدمه یک کشتی کروز مبتلا شدند/ علائم چه بود؟

اقتصادنیوز دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 20:17
اقتصادنیوز: روزنامه «لو پاریزین» به نقل از «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها» آمریکا (CDC) گزارش داد: در این سفر دریایی، ۱۰۲ مسافر و ۱۳ نفر از خدمه کشتی آلوده شده‌اند. تمامی مبتلایان علائم گوارشی از جمله اسهال و استفراغ داشته‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شیوع ویروس جدید گوارشی ۱۱۵ نفر را در یک کشتی کروز در دریای کارائیب مبتلا کرده است.

روزنامه «لو پاریزین» به نقل از «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها» آمریکا (CDC) گزارش داد: در این سفر دریایی، ۱۰۲ مسافر و ۱۳ نفر از خدمه کشتی آلوده شده‌اند. تمامی مبتلایان علائم گوارشی از جمله اسهال و استفراغ داشته‌اند.

این روزنامه «لو پاریزین» نوشت: در این سفر دریایی، ۱۰۲ مسافر و ۱۳ نفر از خدمه کشتی آلوده شده‌اند. تمامی مبتلایان علائم گوارشی از جمله اسهال و استفراغ داشته‌اند.

شرکت «پرنسس کروزز» اعلام کرد که پروتکل‌های بهداشتی در کشتی تشدید شده، بخش‌های آلوده ضدعفونی شده و برای افراد بیمار اقدامات جداسازی در نظر گرفته شده است.

در ماه مارس نیز مورد مشابهی در یکی دیگر از کشتی‌های همین شرکت و بیماری بیش از ۱۵۰ نفر اعلام شده بود

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.