نتانیاهو: جنگ با ایران تمام نشده است

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 18:50
نتانیاهو در یک مصاحبه گفت: هنوز تأسیسات غنی‌شده‌ای در ایران هست که باید برچیده شوند.ما بخش زیادی از آن را تضعیف کردیم، اما کارهایی باقی مانده است که باید انجام شود.

فرارو- بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: «جنگ با ایران تمام نشده است، زیرا هنوز اورانیوم غنی‌شده‌ای وجود دارد که باید از ایران خارج شود.»

به گزارش فرارو، او مدعی شد: «هنوز تأسیسات غنی‌شده‌ای هست که باید برچیده شوند. هنوز نیروهای نیابتی وجود دارند که ایران از آنها حمایت می‌کند و موشک‌های بالستیکی که آنها می‌خواهند تولید کنند.ما بخش زیادی از آن را تضعیف کردیم، اما کارهایی باقی مانده است که باید انجام شود.»

اظهارات نتانیاهو درباره نحوه خروج ذخیره اورانیوم غنی‌شده ایران

نتانیاهو در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی نحوه خروج اورانیوم غنی شده از ایران شد که چکیده آن به شرح زیر است: 

مجری: چطور اورانیوم غنی شده را از ایران خارج خواهید کرد؟

نتانیاهو: وارد ایران می‌شویم و اورانیوم را خارج می‌کنیم!

مجری: چطور وارد ایران می‌شوید؟ نیروی ویژه نظامی آمریکا؟ نیروی ویژه نظامی اسرائیل؟

نتانیاهو: ترامپ به من گفت که فیزیکی به ایران می‌رویم؛ اگر توافق کنیم؛ می‌رویم و اورانیوم را خارج می‌کنیم؛

مجری: اگر به توافق نرسیدید چه خواهید کرد؟

نتانیاهو: نمی‌توانم در مورد امکان و نقشه خود حرف بزنم؛ برای آن چارچوب زمانی هم مشخص نمی‌کنم؛ اما این امر مهمی است که باید انجام شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.