مترو و اتوبوس رایگان؛ تا ۲۲ اردیبهشت

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 14:44
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به زمان‌بندی مصوبه شورای شهر درباره رایگان شدن حمل‌ و نقل عمومی گفت: این طرح تا پایان روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت اجرا می‌شود.

جعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران، درباره آخرین وضعیت اجرای مصوبه رایگان شدن استفاده از مترو و اتوبوس برای تهرانی‌ها، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، شهروندان تا پایان روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت می‌توانند بدون پرداخت هزینه از مترو و اتوبوس استفاده کنند و پس از آن، اجرای این مصوبه خاتمه می‌یابد. 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: شورای شهر این مصوبه را که از ۹ اسفند ماه اجرا شده بود، برای مدت یک هفته دیگر نیز تمدید کرده بود و از آنجا که مصوبه در جلسه روز سه‌شنبه گذشته به تصویب رسید، پایان روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت به عنوان آخرین زمان اجرای آن محسوب می‌شود. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران افزود: روال شورا معمولاً به این صورت است که برای چنین تصمیماتی زمان مشخصی تعیین می‌شود تا در صورت لزوم، امکان بررسی مجدد، اصلاح یا تمدید آن در جلسات بعدی وجود داشته باشد. با توجه به اینکه شرایط شهر تا حد زیادی به حالت عادی بازگشته است، ممکن است شورای شهر تصمیمی برای ادامه اجرای طرح تردد رایگان با مترو و اتوبوس اتخاذ نکند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.