رگبار و رعدوبرق در تهران از سه‌شنبه

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 13:26
اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعدوبرق در تهران از سه‌شنبه خبر داد.

بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، طی پنج روز آینده، آسمان استان تهران، صاف تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

به گزارش ایسنا، از بعدازظهر سه‌شنبه تا پنج‌شنبه ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت با نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابرناکی، وزش باد شدید و در برخی مناطق رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست. 

آسمان تهران، دوشنبه ۲۱ اردیبهشت صاف و وزش باد، گاهی افزایش باد با کمینه دمای ۱۵ و بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۲ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه‌ابری، وزش باد و به تدریج افزایش ابر و افزایش باد از اواخر وقت، رگبار و رعدوبرق با کمترین دمای ۱۶ و بیشترین دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.