وزارت اطلاعت: دو هسته‌ی تروریستی وابسته به موساد منهدم شد

فرارو یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 13:15
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام دو هسته‌ی تروریستی وابسته به موساد خبر داد.

وزارت اطلاعات، اطلاعیه‌ای مبنی بر شناسایی و انهدام دو هسته‌ی تروریستی وابسته به موساد، صادر کرده است.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده: «یک هسته عملیاتی چهار نفره‌ وابسته به موساد در استان آذربایجان‌‌غربی پیش از اجرای عملیات تروریستی علیه مراکز حساس و ترور فردی در تهران شناسایی و بازداشت شدند. در این عملیات یک تروریست هم در درگیری با سربازان گمنام امام زمان به هلاکت رسید.

همچنین با رصدهای اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در استان‌های کرمان و البرز یک هسته عملیاتی دیگر پیش از انجام هرگونه اقدام شناسایی و بازداشت شدند.

یک وطن‌فروش هم به نام «مسعود-ت» که قصد داشت اطلاعات طبقه‌بندی شده یکی از مراکز نظامی استان قزوین را از کشور خارج کند، در یکی از مرزهای شمالی کشور، شناسایی و بازداشت شد.

وزارت اطلاعات از مردم خواسته هرگونه موارد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ یا درگاه‌های رسمی ستادخبری این وزارت‌خانه در پیام رسان‌های ایتا، بله، روبیکا و سروش‌پلاس به آدرس vaja۱۱۳@ با تیک آبی گزارش کنند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.