اعلام آمادگی وزارت نیرو برای تأمین برق واحدهای صنعتی آسیب‌دیده

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 13:15
وزیر نیرو اظهار کرد: ما به پتروشیمی‌ها و شرکت‌های فولاد که در حوزه برق خودتأمین بودند یا بخشی از نیاز خود را تأمین می‌کردند اعلام کردیم که فعلا آمادگی داریم نیازشان را تأمین کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو،‌ عباس علی آبادی، وزیر نیرو اظهار کرد: با توجه به این که در جریان جنگ رمضان تعدادی از نیروگاه‌های واحدهای صنعتی مورد آسیب دیده است، وزارت نیرو آمادگی دارد که از محل قدرت تأمین‌شده نیروگاه‌های کشور این موضوع را جبران کند.

وی افزود: ما به پتروشیمی‌ها و شرکت‌های فولاد که در حوزه برق خودتأمین بودند یا بخشی از نیاز خود را تأمین می‌کردند اعلام کردیم که فعلا آمادگی داریم نیازشان را تأمین کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.