توضیحات تیم بسکتبال آکادمی سحر در مورد دلایل غیبت در فینال لیگ

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 11:21
تیم آکادمی سحر در توضیحاتی تاکید کرد از حضور در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال انصراف نداده بود و تنها خواستار تغییر زمان این دیدار شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که قرار بود دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال زنان روز جمعه برگزار شود، تیم آکادمی سحر در این دیدار حاضر نشد و فدراسیون بسکتبال استقلال را به عنوان قهرمان این دوره معرفی کرد.

به دنبال این تصمیم باشگاه آکادمی سحر با ارسال توضیحاتی برای گروه ورزشی خبرگزاری مهر تاکید کرد که از حضور در این دیدار انصراف نداده بود و تنها خواستار تعویق مسابقه و برگزاری آن در زمان مناسب تری شده بود.

متن توضیح باشگاه آکادمی سحر در تصاویر زیر آمده است:

توضیحات تیم بسکتبال آکادمی سحر در مورد دلایل غیبت در فینال لیگ

توضیحات تیم بسکتبال آکادمی سحر در مورد دلایل غیبت در فینال لیگ

توضیحات تیم بسکتبال آکادمی سحر در مورد دلایل غیبت در فینال لیگ

توضیحات تیم بسکتبال آکادمی سحر در مورد دلایل غیبت در فینال لیگ

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.