علت لکه‌های مشاهده شده در اطراف جزیره خارک به روایت نماینده مجلس

اقتصادنیوز شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 07:42
اقتصادنیوز: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس درباره ماجرای لکه‌های مشاهده شده در تصاویر ماهواره‌ای در اطراف جزیره خارگ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، جعفر پورکبگانی، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: در رسانه‌ها منتشر کردند که چون مخازن پر شده، ایران نفت را در دریا رها کرده است. این ادعا کذب و بخشی از عملیات روانی دشمن است. لکه های مشاهده شده در تصاویر ماهواره‌ای در اطراف جزیره خارگ مربوط به روغن و پسماند آب توازن نفتکش‌ها است که به زیان محیط زیست توسط نفتکش اروپایی به دریا ریخته شده است.

توئیت

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.