علی خضریان نماینده تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «...اماراتیها به همراه صهیونیستها به دنبال افزایش تنش هستند، چون برایشان وجودی شده است. میدانندایران از این جنگ بیرون بیاید و آمریکاییها از منطقه اخراج شوند، پدر امارات را در میآوریم و ایران امارات را دیگر رها نمیکند. لذا سطح تنش را بین ایران و آمریکا و اسرائیل بالا میبرند تا چند صباحی بیشتر بتوانند زندگی کنند...» اظهارات کامل خضریان را میبینید و میشنوید.
علی خضریان نماینده تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «...اماراتیها به همراه صهیونیستها به دنبال افزایش تنش هستند، چون برایشان وجودی شده است. میدانندایران از این جنگ بیرون بیاید و آمریکاییها از منطقه اخراج شوند، پدر امارات را در میآوریم و ایران امارات را دیگر رها نمیکند. لذا سطح تنش را بین ایران و آمریکا و اسرائیل بالا میبرند تا چند صباحی بیشتر بتوانند زندگی کنند...» اظهارات کامل خضریان را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.