واکنش ریاض به ادعای رسانه‌های غربی

صدا و سیما جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 14:57
ریاض به ادعای رسانه‌های غربی برای استفاده از حریم هوایی عربستان واکنش نشان داد.

واکنش ریاض به ادعای رسانه‌های غربی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، عربستان سعودی می‌گوید به دنبال کاهش تنش در منطقه است. معاون وزیر امور خارجه عربستان در امور دیپلماتیک، اعلام کرد: «پادشاهی عربستان همچنان بر موضع خود در حمایت از کاهش تنش، پرهیز از تشدید درگیری‌ها و پشتیبانی از مذاکرات و تلاش‌های انجام‌شده در راستای کاهش تنش تأکید دارد.»

رائد قرملی، همچنین نوشت: «عربستان سعودی نسبت به گزارش‌های رسانه‌ای منسوب به منابع ناشناس، که برخی از آنها مدعی ارتباط با سعودی هستند، هشدار می‌دهد؛ گزارش‌هایی که با موضع ثابت پادشاهی در حمایت از ثبات و صلح در تضاد است.»

شبکه العربیه به نقل از یک منبع آگاه در عربستان سعودی گزارش داد که این کشور اجازه استفاده از حریم هوایی خود برای انجام عملیات نظامی تهاجمی در منطقه را صادر نکرده است. پیش‌تر گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه عربستان و کویت به آمریکا اجازه داده‌اند از پایگاه‌ها و حریم هوایی خود علیه ایران استفاده کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.