جزئیات ساخت فصل سوم «وحشی»

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 10:45
مدیرعامل پلتفرم فیلمنت گفت: فصل سوم سریال «وحشی» درحال فیلمبرداری است.

علی سرتیپی، مدیرعامل پلتفرم فیلمنت گفت: در حال حاضر فیلمبرداری فصل سوم سریال «وحشی» به کارگردانی هومن سیدی درحال انجام است و همچنین سریال «گَل» و «کندو» نیز درحال تولید هستند.

به گزارش مهر، وی همچنین اعلام کرد که هنوز زمان پخش فصل سوم «وحشی» مشخص نیست و به زودی این سریال به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

طبق اعلام پلتفرم، سریال «وحشی» قرار است چهار فصل داشته باشد.

سریال «کندو» نیز به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی ساخته شده و محسن تنابنده، سحر دولتشاهی، علیرضا کمالی و مهران احمدی بازیگران این سریال هستند. شاه‌حسینی پیش‌تر ۲ سریال «می‌خواهم زنده بمانم» و «رهایم کن» را ساخته بود. گفته می‌شود نام این سریال از «کندو» ساخته فریدون گله الهام گرفته شده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.