روایت فاکس نیوز از حملات امشب آمریکا به ایران

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 01:24
خبرنگار فاکس نیوز نوشت: یک مقام ارشد آمریکایی به من گفت که لحظاتی پیش حمله نظامی آمریکا به بندر قشم یا بندرعباس ایران انجام شده، اما تأکید کرد که این اقدام به معنای شروع مجدد جنگ یا پایان آتش‌بس نیست

جنیفر گریفین، خبرنگار فاکس نیوز با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: 

«یک مقام ارشد آمریکایی به من گفت که لحظاتی پیش حمله نظامی آمریکا به بندر قشم یا بندرعباس ایران انجام شده، اما تأکید کرد که این اقدام به معنای شروع مجدد جنگ یا پایان آتش‌بس نیست.

این حمله به یکی از بنادر نفتی ایران، دو روز پس از آن رخ می‌دهد که ایران ۱۵ موشک بالستیک و کروز به سمت بندر فجیره امارات متحده عربی شلیک کرد. این اقدام خشم کشورهای خلیج فارس را برانگیخت، چرا که مقامات پنتاگون این حمله نقض آتش‌بس ندانسته و آن را سطح پایین توصیف کرده بودند.

او با تایید گزارش وال استریت ژورنال مدعی شد: سعودی‌ها و کویتی‌ها ناگهان اجازه استفاده آمریکا از پایگاه‌ها و حریم هوایی خود برای پروژه آزادی را لغو کردند. این مقام گفت که این تصمیم اکنون تغییر یافته است. گزارش شده که مقامات سعودی از کم‌اهمیت جلوه دادن حملات ایرانی توسط پنتاگون در روز دوشنبه، خشمگین بوده‌اند.»

فاکس

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.