فرماندار ملارد: هیچ انفجاری در بیدگنه رخ نداده است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 23:17
ملارد- فرماندار ملارد با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی، گفت: هیچ گونه انفجاری در شهرستان ملارد و روستای بیدگنه روی نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیداصغر تقوی، شامگاه پنجشنبه، با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی، گفت: هیچ گونه انفجاری در ملارد و روستای بیدگنه روی نداده است.

تقوی با اشاره به انتشار شایعه‌ای مبنی بر وقوع انفجار در محدوده بیدگنه، اظهار داشت: این ادعاها کاملاً بی‌اساس است و شهروندان نگرانی به خود راه ندهند.

وی افزود: برخی صداهای عادی شهری یا پدیده‌های جوی ممکن است با انفجار اشتباه گرفته شود، اما نیروهای امدادی و انتظامی هیچ گونه حادثه‌ای را در این زمینه گزارش نکرده‌اند.

فرماندار ملارد تأکید کرد: مردم اخبار را صرفاً از منابع رسمی پیگیری کنند و به شایعاتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، توجه نکنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.