انفجارهای کنترل‌شده بمب‌های عمل‌نکرده در شهر شیراز

فرارو پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 15:25
ستاد ارشد نظامی ارتش از آغاز عملیات سه‌ روزه خنثی‌سازی بمب‌های عمل‌نکرده در شیراز از شنبه ۱۹ اردیبهشت خبر داد.

ستاد ارشد نظامی ارتش در استان فارس امروز پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع شهروندان می‌رساند که عملیات خنثی‌سازی و انفجار کنترل‌شده بمب‌های عمل‌نکرده از حملات اخیر در شهرشیراز و حومه، از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۴۰۰ عصر وبه مدت ۳ روز انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این اطلاعیه آمده است: به دلیل این عملیات، از شهروندان گرامی درخواست می‌شود در صورت شنیدن صدای انفجار در این محدوده، آرامش خود را حفظ کرده و از نزدیک شدن به محل عملیات جداً خودداری کنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.