پزشکیان: ما یک راه داریم؛ یا با مردم باشیم یا تن به تسلیم و ذلت بدهیم

فرارو پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 14:57
رئیس جمهور با اشاره به تنوع سلایق در مردم و لزوم احترام به به یکدیگر و اتحاد در برابر دشمن، تاکید کرد: فقط عده‌ای وطن‌فروش و تهی از هویت می‌توانند ایران را سرافکنده و ذلیل بخواهند و بمباران هم‌وطنان‌شان را توجیه کنند؛ شرم بر آنان باد.

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، گفت: ما یک راه داریم؛ یا با مردم باشیم و همه مردم را با وجود سلایق متفاوت بپذیریم تا بتوانیم در مقابل دشمن تسلیم نشویم، یا باید تن به تسلیم و ذلت بدهیم.

پزشکیان اظهار کرد: اگر با هم باشیم و یک مقدار همدیگر را تحمل کنیم می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم. چه کسی گفته من بهتر از بقیه می‌فهمم و دیگران اگر مثل من نباشند، جاسوس و خائن هستند. کسانی که این روزها برای دفاع از وطن به خیابان می‌آیند، بعضا همان کسانی هستند که قبلا می‌خواستیم آنها را جریمه کنیم.

وی افزود: فقط عده‌ای وطن‌فروش و تهی از هویت می‌توانند ایران را سرافکنده و ذلیل بخواهند و بمباران هم‌وطنان‌شان را توجیه کنند؛ شرم بر آنان باد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.