مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، از دیدار خود با رهبر انقلاب گفت.
اخیرا با آیت الله سید مجتبی خامنهای، رهبر انقلاب، دیدار کردم. این دیدار در فضایی صمیمی برگزار شد و گفتوگوها نزدیک دو ساعت و نیم ادامه داشت.
آنچه در این دیدار بیش از هر موضوع دیگری برای بنده برجسته بود، نحوه مواجهه، نوع نگاه و شیوه برخورد متواضعانه و عمیقاً صمیمی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود؛ رویکردی که فضای گفتوگو را به محیطی مبتنی بر اعتماد، آرامش، همدلی و گفتوگوی بیواسطه تبدیل کرده بود.
وقتی عالیترین مقام کشور با چنین منش اخلاقی، تواضع و روحیه مردمی با مسئولان و افراد مواجه میشود، این رفتار بهصورت طبیعی میتواند الگویی برای نظام مدیریتی و اداری کشور نیز باشد
الگویی مبتنی بر مسئولیتپذیری، نزدیک بودن به مردم و شنیدن واقعی مسائل و مشکلات، همانطور که رهبر شهید و معظم انقلاب اسلامی در سیره و عمل خود به آن مقید بودند.