حمله اسرائیل به بیروت با هماهنگی آمریکا

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 22:14
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از یک مقام این رژیم گزارش داد: حمله به ضاحیه بیروت با هماهنگی آمریکا انجام شد.

اسرائیل اعلام کرد که در حمله‌ای با هماهنگی آمریکا، پایتخت لبنان را هدف قرار داده است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره،  اسرائیل امروز چهارشنبه از تهاجم به شهر بیروت پایتخت لبنان خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، حمله هوایی اسرائیل به حومه جنوبی بیروت از سوی رسانه ها تأیید شده است.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از یک مقام این رژیم گزارش داد: حمله به ضاحیه بیروت با هماهنگی آمریکا انجام شد.

از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و «یسرائیل کاتس» وزیر جنگ این رژیم ادعا کردند که یکی از مقامات نیروی رضوان حزب الله را به شهادت رسانده اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که در این حمله مالک بالوط فرمانده نیروی رضوان را به شهادت رسانده اند.

رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد: معاون فرمانده نیروی رضوان در محل حمله حضور نداشت. همچنین، حمله توسط جت‌ های جنگنده انجام شد.

حزب الله لبنان تا کنون در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.