پرسپولیس به این ۲ ستاره اجازه خروج نمی‌دهد

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 22:12
از بین خارجی های پرسپولیس، مدیران این باشگاه روی حفظ دو ستاره ازبکستانی خود تاکید دارند

به غیر از دو نفر، سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس در فصل جاری خیلی خوب نبودند. اورونوف و سرگیف به عنوان دو ستاره ازبکستانی پرسپولیس عملکرد نسبتا خوبی دارند و با توجه به قراردادشان، باشگاه پرسپولیس روی آن ها برای فصل بعد حساب باز کرده است.

پرسپولیس به این دو بازیکن اجازه جدایی نمی دهد و اگر در ایران شرایط نرمال باشد، اورونوف و سرگیف بعد از جام جهانی به تهران می آیند. باکیچ، هافبک مونته نگرویی پرسپولیس شروع بدی در این تیم نداشت ولی به خصوص بعد از مصدومیتش، عملکرد او به شدت افت کرد و خبری از یک هافبک آماده برای پرسپولیس نبود. با این حال پرسپولیس برای حفظ باکیچ بی میل نیست.

شرایط اما در مورد گرا و بیفوما فرق می کند و این دو بازیکن اصلا کیفیت خوبی از خودشان نشان ندادند. هرچند هر دو بازیکن قرارداد دارند و جدایی آن ها راحت نیست، ولی مدیران پرسپولیس از رفتن این دو بازیکن خارجی استقبال خواهند کرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.