واکنش نماینده ایران در سازمان ملل به پیش نویس قطعنامه علیه ایران

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 20:15
نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه‌حل در تنگه هرمز پایان جنگ است

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز چهارشنبه در پیامی نوشت: تنها راه حل عملی در تنگه هرمز واضح است: پایان دائمی جنگ، لغو محاصره دریایی و احیای عبور و مرور عادی.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل افزود: در مقابل، ایالات متحده در حال پیشبرد پیش‌نویس قطعنامه‌ای ناقص و با انگیزه‌های سیاسی در شورای امنیت سازمان ملل متحد به بهانه «آزادی دریانوردی» است تا دستور کار سیاسی خود را پیش ببرد و اقدامات غیرقانونی خود را مشروعیت بخشد - نه برای حل بحران.

نمایندگی ایران تصریح کرد: ایران از کشورهای عضو می‌خواهد بر پایه منطق، انصاف و اصول عمل کنند، نه تحت فشار؛ و این پیش‌نویس را رد و از حمایت یا مشارکت در ارائه آن خودداری کنند.

توییت نمایندگی ایران در سازمان ملل

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.