معاون رئیس‌جمهور: امسال قطعی برق بیشتر خواهد شد

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:53
معاون رئیس‌جمهور از افزایش ساعات قطعی برق در سال جاری خبر داد.

اسماعیل سقاب اصفهانی، معاون رئیس جمهور، و اعلام کرد آسیب‌های واردشده به حوزه انرژی در جریان جنگ، ناترازی برق را تشدید کرده است.

به گفته اسماعیل سقاب اصفهانی، بخشی از خسارت‌های واردشده به تولید انرژی فعلاً قابل ترمیم نیست و همین موضوع می‌تواند شرایط تأمین برق را در سال جاری سخت‌تر کند. 

او گفت دشمن در جریان جنگ به حوزه انرژی و نیروگاه‌های برق کشور آسیب زده و همین موضوع باعث شده بخش برق با کسری و ناترازی بیشتری روبه‌رو شود. 

به گفته سقاب اصفهانی، امسال شرایط در حوزه برق سخت‌تر خواهد بود و بخشی از آسیب‌های واردشده به تولید انرژی فعلاً قابل ترمیم نیست. 

او تأکید کرد کشور در بخش برق با ناترازی مواجه است و همین مسئله می‌تواند باعث افزایش خاموشی‌ها شود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.