فرهاد مجیدی: با ۲ توپ ما را بردند!

خبرورزشی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
فرهاد مجیدی پس از شکست حیاتی البطائح مقابل دبا، از عملکرد فنی و تلاش بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی سه‌شنبه شب در ورزشگاه دبا الفجیره بازی حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر امارات را با نتیجه دو بر یک واگذار کردند تا سقوط دو پله‌ای داشته باشند و با جابجا کردن جایگاه‌شان با دبا، در قعر جدول این رقابت‌ها بایستند.

البطائح کار سختی در دو هفته پایانی لیگ برتر امارات برای صعود دو پله‌ای و بقا در این رقابت‌ها دارد، اما فرهاد مجیدی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت می‌کند.

مجیدی درباره شکست تیمش مقابل دبا الفجیره گفت: از نظر فنی بهتر بودیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی به وجود آوردیم، اما در مقابل تیم دبا از دو فرصت خود بهره برد و آنها را به دو گل تبدیل کرد.

او در ادامه ضمن تبریک به تیم دبا بابت پیروزی، از بازیکنان خودش نیز تشکر کرد و گفت آن‌ها تا پایان بازی تلاش قابل توجهی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: بازی مرگ و زندگی برای فرهاد مجیدی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.