فرهادیان: وطن پرستی ورزشکاران را در سانیا دیدم

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:33
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا گفت: غیرت و غرور ورزشکاران در سانیا به مدال آوری ما کمک کرد.

فرهادیان: وطن پرستی ورزشکاران را در سانیا دیدم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آرش فرهادیان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا در نشست رسانه‌ای این بازی‌ها گفت: در مراحل پایانی اردو‌ها و دقیقا در بهترین شرایط فنی تجاوز آمریکایی و صهیونی باعث تعطیلی اردو‌ها شد و حتی مکان‌های ورزشی ما با آسیب رو‌به‌رو شد و اردو‌ها به صورت انفرادی و در استان‌های دیگر دنبال شد.

وی افزود: شرایط در سانیا برای ده روز زودتر اردوی کاروان ما این شهر هماهنگ نبود، اما شرایط را فراهم کردیم؛ مجبور شدیم یکی از تیم‌ها را به شهری دیگر اعزام کنیم، برای بسکتبال توپ خریداری کردیم و تیم سنگنوردی ما دیواره‌ای برای تمرین نداشت.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا گفت: ورزشکاران ما با حس وطن پرستی و غیرت ایرانی در میدان حاضر شدند و مدال آور شدند.

فرهادیان افزود: برخورد‌های خیلی خوبی با کاروان ایران شد و دور از اغراق نام ایران ما را در سانیا سربلند کرد. تاثیر خوبی برای ما داشت و حس غرور کردیم و همین موضوع موجب نتیجه گیری کاروان ورزش ایران هم شد.

وی در خصوص برخی ناهماهنگی‌ها در زمان اعزام گفت: ممکن است اشکالاتی در کار ما هم‌وجود داشته باسد. به عنوان مثال برخی ورزشکاران اجازه خروج از کشور نداشتند و فدراسیون‌های مربوطه هم هماهنگ نکرده بودند، اما با کمک همه دست اندرکاران کار‌ها را پیش بردیم.

کاروان ورزش ایران در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی آسیا با ۵۷ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی، با کسب ۹ نشان طلا و یک نقره، پس از چین و تایلند سوم شد.

این بازی‌ها از دوم تا یازدهم اردیبهشت در سانیای چین برگزار شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.