بازگشت تیم ملی کبدی ساحلی پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی سانیا

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:33
تیم ملی کبدی ساحلی ایران پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی سانیا با استقبال مسئولان ورزشی به تهران بازگشت.
بازگشت تیم ملی کبدی ساحلی پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی سانیا
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی سانیا چین با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و سرپرست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به تهران بازگشت.
 
ملی پوشان کشورمان در ششمین دوره این بازی‌ها با اقتدار مقابل تیم‌های پاکستان، بنگلادش، سوریه، سریلانکا و هند به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
 
محمد ملاک، مسلم راشکی، علی سورتچی، مبین نظری، امیرحسین علیزاده و ماهان فرجی به عنوان بازیکن، فرهاد کمال غریبی و محسن والوریان به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست در این بازی‌ها برای کشورمان افتخارآفرینی کردند و پرچم ایران را برای سومین بار در تاریخ برگزاری بازی‌های آسیایی ساحلی بر سکوی اول به اهتزاز درآوردند.
 
کاروان ورزشی ۸۸ نفره (۵۷ ورزشکار) ایران با نام «شهدای ناو دنا» در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی ۲۰۲۶ سانیا چین، نخستین بار در تاریخ این رقابت‌ها موفق شد با کسب ۹ مدال طلا و یک نقره، جایگاه سوم جدول رده‌بندی مدالی را از آن خود کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.